حمل ایمنی و اصولی خودروبر ایران

از اصلی‌ ترین انواع خدمات امدادخودرو، حمل و انتقال ماشین آسیب دیده به نزدیک‌ ترین تعمیرگاه است. حمل ایمنی و اصولی خودروبر ایران، با تکنولوژی‌ های روز دنیا انجام می‌شود.با توجه به اینکه حمل غیر استاندارد اتومبیل باعث به خطر انداختن سلامت بدنه وسیله نقلیه می‌شود، این سرویس خدمات خودرو بر ایران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خودروبر ایران خودرو

چنانچه ماشین در جاده، دچار نقص فنی شود و خودتان نیز مهارت تعمیر وسیله نقلیه را نداشته باشیدد احتمالا به یک امداد خودرو جاده ه­ای نیاز خواهید داشت. تیم خودروبر ایران خودرو در اسرع وقت در محل حاضر و خودروی شما را جهت تعمیر، به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می‌کند.

مجموعه خودروبر ایران، با استفاده از تجهیزات مکانیزه و مدرن، بستر حمل و جابجایی ماشین آسیب دیده را تا نمایندگی مورد نظر بر عهده دارند. وظیفه خودروبر‌ها، حمل خودرو و جابجایی خودروها است. خودروبر یکی از جدیدترین تجهیزات حمل و نقل خودرو محسوب می‌شود. خودروبرها با حداقل آسیب، ماشین های خراب را جابجا می‌کنند.

از خدمات شرکت خودروبر ایران:امداد خودرو تبریز

وظیفه حمل خودروبر ایران

حمل و جابجایی خودرو‌های مسابقه‌ ای، ماشین­ هایی که دچار نقص فنی هستند، انتقال خودروهای تصادفی به پارکینگ، جابجایی خودروهای گران قیمت و لوکس، جابجایی خودروهای صفر و حتی حمل و انتقال خودروهای فرسوده توسط خودروبر انجام می‌شود.

هزینه خدمات خودروبر ایران

هزینه یا نرخ کرایه خودروبر ایران، از مهمترین مواردی است که افراد در حین استفاده از خدمات حمل خودرو با آن مواجه می شون. در واقع، هزینه یا نرخ ثابتی برای خودروبر‌ها وجود ندارد. در تعیین نرخ کرایه، عواملی مانند مسافت و نوع خودرو، تک ظرفیتی یا چند ظرفیتی بودن خودروی شما نیز دخالت دارد. اگر حمل خودروی شما دارای دو مقصد باشد کرایه آن افزایش یافته، اما اگر مسافت طی شده زیاد نباشد، قیمت کمتری از شما دریافت می‌شود.

توصیه‌ های خودروبر ایران در روزهای برفی

انواع حمل خودرو توسط خودروبر

حمل خودرو با کامیون یا تریلر: برای این کار، جابجایی خودرو با استفاده از یک کامیون یا تریلر انجام می گیرد. حمل وسایل نقلیه بزرگ از این طریق راحت و آسان خواهد بود.

حمل خودرو با کامیونت: حمل خودروهای کوچک و سبک با استفاده از یک کامیونت انجام می‌گیرد.

حمل خودرو با کامیونت مسقف: جابجایی و حمل خودرو به کمک یک کامیونت مسقف انجام گرفته و برای ارائه خدمات حمل خودرو در شرایط آب و هوایی نامساعد مناسب است.

حمل خودرو با کامیونت بدون سقف: خودرو با استفاده از یک کامیونت بدون سقف حمل می‌شود. برای حمل خودروهایی که ارتفاع بالایی دارند و به راحتی در کامیونت مسقف جا نمی‌شوند، مناسب است.

از خدمات خودروبر ایران: خودرو بر زنجان

انواع حمل خودرو توسط خودروبر

مزایای حمل خودرو توسط خودروبر

صرفه‌جویی در زمان: استفاده از خدمات حمل خودرو توسط خودروبر، باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و دیگر نیازی نیست مدت ها در جاده بمانید تا اینکه کسی پیدا شود و به شما در رفع ایراد خودرو کمک کند.

صرفه‌جویی در هزینه:حمل خودرو با خودروبر هزینه کمتری نسبت به حمل خودرو با راننده دارد.

امنیت بیشتر: خودروهای حمل شده توسط خودروبر از خطرات جاده‌ ای مانند حوادث رانندگی و خرابی‌های ناگهانی محافظت می‌کنند و افزایش امنیت خودرو را دربر می‌گیرد.

نحوه عملکرد سیستم راهنمای تعویض دنده GSI

مزایا حمل خودرو با خودروبر ایران

نکات مهم در مورد حمل خودرو توسط خودروبر

محدودیت در انتخاب مسیر: خودروبر ممکن است محدودیتی در انتخاب مسیر داشته باشد. این در حالی است که برخی از خودروبرها تنها در ساعات خاصی فعالیت می‌کنند و ممکن است در ساعات دیگر در دسترس نباشند.

در بسیاری از کشورها حمل خودرو توسط خودروبر با محدودیت‌ ها و ضوابط خاصی انجام می گیرد. به طور مثال در برخی ایالت‌ های آمریکا، حمل خودرو توسط خودروبر مجوزهای خاص را نیاز دارد و محدودیت ‌هایی در مورد نوع و سن ماشین های قابل حمل وجود دارد. در برخی کشورها مانند ایران، حمل خودروهای خارجی توسط خودروبر ممنوع است و تنها خودروهای داخلی قابل حمل هستند.

 

چرا از خدمات خودروبر ایران استفاده کنیم؟

در مواقع ضروری، سریعا حضور پیدا می‌کنند. امداد خودرو در لحظات اضطراری و مواجهه با مشکلات فنی،  به رانندگان خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.
نمایندگی خودروبر ایران دارای تیم‌ تخصصی به همراه ابزارها و تجهیزات لازم جهت تعمیر و رفع مشکلات فنی خودرو اعم از ماشین های تولید داخل و خارج هستند. این افراد مشکلاتی مانند پنچری لاستیک، مشکلات موتور، سیستم‌های برقی و الکترونیکی را تعمیر می‌کنند.
استفاده از خدمات ارائه شده توسط خودروبر ایران، هزینه‌های تعمیرات را کاهش می‌دهد.

جمع بندی

هنگامی که نیاز است تا خودرویی را از یک مکان به جای دیگر مانند نمایندگی­ های تعمیر و سرویس منتقل کنیم، تنها کافیست با شماره نمایندگی خودروبر ایران تماس بگیریم تا در اسرع وقت به محل اعزام شوند.  به وطر مثال، اگر در جاده، خودروی شما در طی مسیر دچار نقص فنی شود، به خدمات خودروبر نیاز پیدا می کنید. تیم خودروبر ایران در اسرع وقت در محل حاضر و خودروی شما را جهت تعمیر، به نزدیکترین تعمیرگاه منتقل می‌کند.
خودرو بر ایران از بهترین و پرسابقه‌ترین واحدهای امداد خودرو جاده ای در تمامی نقاط کشور است.
جالب است بدانید که در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان عزیز،  کارشناسان خودروبر ایران موظف هستند که به طور مداوم اطلاعات فنی  خود را در مورد ساختار وساین نقلیه، ب روز کنند.

سوالات متداول حمل ایمنی و اصولی خودروبر ایران

۱. وظیفه خودروبر ایران چیست؟

حمل خودرو‌های مسابقه‌ ای، حمل خودروهای خرابی که دچار نقص فنی شده‌اند، انتقال خودروهای تصادفی به تعمیرگاه

۲. هزینه یا نرخ کرایه خودروبر ایران چقدر است؟
هزینه یا نرخ ثابتی برای خودروبرها وجود ندارد. در تعیین نرخ کرایه، عواملی مانند مسافت و نوع خودرو، تک ظرفیتی یا چند ظرفیتی بودن خودروی شما دخالت دارد.

۳. استفاده از خدمات خودروبر ایران چه مزیتی دارد؟

مهم­ترین نکته در استفاده از خدمات مجموعه خودروبر ایران این است که تکنسین­های مجرب همراه با خودروبر های مناسب مانند کامیون و … فورا به محل اعزام می شوند.

امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =