یدک کش حمل خودرو در زنجان

یدک کش حمل خودرو در شهر زنجان


برای حمل و انتقال خودروی خود به یک یدک کش نیاز دارید؟ به دلیل تعدد زیاد شرکت های فعال در این حوزه با چالش مواجه شده اید و نمی توانید نمونه مناسبی از این شرکت ها را برای دریافت خدمات انتخاب کنید؟ نگران نباشید، ما بهترین و معتبرترین مجموعه فعال در این حوزه را به شما معرفی می کنیم یدک کش حمل خودرو در زنجان خدمات بی نظیری به شما ارائه دهد. کافیست که به سایت خودروبر ایران مراجعه کرده و از خدمات متعدد و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

درباره یدک کش حمل خودرو در زنجان

در جاده های زنجان تصادف کرده اید و یا این که خودرو شما با مشکل مواجه شده است؟ خودرو قادر به روشن شدن و حرکت کردن نبوده و به یک یدک کش حمل خودرو در زنجان نیاز دارید؟ شاید هم قصد دارید یک خودرو صفر را از زنجان به شهر های دیگر کشور منتقل کنید. در همه این حالت ها می توانید از خودروبر ایران کمک بگیرید. گاهی اوقات افراد برای انتقال خودرو خود به یک تعمیرگاه به این نوع یدک کش ها نیاز دارند و برخی مواقع نیز قصد دارند خودرو خود را تا مقصد های طولانی تری با یدک کش ها جا به جا کنند.

شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، خودرو ها را در نقاط مختلف کشور جا به جا می کنند اما متاسفانه همه آن ها قابل اعتماد نیستند و ممکن است خودرو در طول مسیر با مشکلات مختلفی مواجه شود. از این رو انتخاب یک شرکت مناسب برای انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه که از اعتبار زیادی برخوردار است، سایت خودروبر ایران می باشد. این مجموعه خودرو شما را تحویل گرفته و در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیبی در مقصد تحویل می دهد.

یدک کش حمل خودرو چیست؟

منظور از یدک کش حمل خودرو در زنجان چیست؟ این سوالی است که شاید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. برای این کار از کامیون و یا جرثقیل نیسان هایی استفاده می کنند که به خوبی بتوانند وسایل نقلیه مختلف را جا به جا کنند. این نوع ماشین ها قدرت بسیار زیادی دارند و به همین خاطر می توانند انواع خودرو ها را جا به جا کنند. این نوع ماشین ها خود بالای ۲ تن وزن دارند و از شاسی و موتور قدرتمندی برخوردارند. در حالت کلی یدک کش ها را در دو نوع مختلف تقسیم بندی می کنند که عبارتند از:

  • یدک کش قلاب و زنجیر

این نمونه از یدک کش ها با استفاده از یک قلاب و زنجیر اتومبیل های مختلف را به خود متصل کرده و حمل می کنند. از این رو بیش تر برای جا به جا کردن خودرو های خراب و اوراقی مورد استفاده قرار می گیرند.
از آن جایی که استفاده از این نوع یدک کش ها برای حمل خودرو های سالم می تواند اتومبیل را با آسیب های جدی مواجه کند، از روش دیگری برای این دسته از خودرو ها استفاده می کنند.

شماره 09380139368
یدک کش چرخگیر
  • یدک کش چرخگیر بالابر چرخ

خودرو های سالم و یا صفر و کار نکرده را از این طریق جا به جا می کنند. این نوع یدک گیر ها دارای یک باربر فلزی هستند و از این طریق خودرو را حمل می کنند. برای این کار باربر را زیر چرخ خودرو ها برده و چرخ ها را از زمین بلند می کنند. حال قسمت طبق این خودرو را با سیم بکسل محکم کرده و آن را کاملا ثابت می کنند. در این روش هیچ آسیبی به خودرو ها وارد نمی شود و اتومبیل ها سالم به مقصد می رسند.

خودرو های صفر اگر بخواهند به وسیله راننده منتقل شوند، کیلومترها از حالت صفر خارج می شود. در این شرایط از این نوع خودروبر ها استفاده می کنند تا بدون هیچ گونه تغییری در کیلومتر، به مقصد منتقل شوند. اگر قصد دارید برای انتقال خودرو خود از یک خودروبر مناسب و قابل اعتماد کمک بگیرید، کافیست که به سایت خودروبر ایران مراجعه کنید.

  • هزینه حمل خودرو با یدک کش

اگر بخواهید بدانید هزینه استفاده از یدک کش حمل خودرو در زنجان چقدر است، باید بگوییم که نمی توان رقم ثابتی را برای آن در نظر گرفت. علت این امر آن است که فاکتور های زیادی در این قیمت گذاری ها موثر هستند و همین امر سبب ایجاد نوسان در قیمت ها می شود. نوع یدک کش های مورد استفاده برای حمل خودرو ها با هم متفاوت است، از طرفی نوع خودرویی که قرار است جا به جا شود نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. معمولا شرکت های فعال در این زمینه برای حمل خودرو های صفر و یا خارجی مبالغ بالاتری نسبت به خودرو های تصادفی و خراب دریافت می کنند.

از طرفی مسافتی که خودرو باید جا به جا شود نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که این هزینه ها را بر اساس کیلومتر طی شده دریافت می کنند، هر چه مسافت بیش تر باشد، باید هزینه های بیش تری برای حمل پرداخت شود. سایت خودروبر ایران نسبت به سایر شرکت های فعال در این حوزه، نرخ پایین تری دارد و در نتیجه هزینه های کم تری برای حمل و انتقال خودرو ها از افراد دریافت می کند.

درباره امداد خودرو زنجان

سایت خودروبر ایران یکی از برترین و معروف ترین سایت های فعال در این زمینه است. چنانچه قصد دارید از یدک کش حمل خودرو در زنجان استفاده کنید، کافیست که با این مجموعه تماس بگیرید. پشتیبان های فعال در این سایت به صورت شبانه روزی فعال بوده و سوالات مشتریان پاسخ می دهند. همچنین این مجموعه در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته، برای مشتریان خود یدک کش اعزام می کند.

یدک کش های موجود در این مجموعه کاملا سالم و قدرتمند هستند و خودرو شما را بدون هیچ گونه چالشی به مقصد می رسانند. شما می توانید برای انتقال انواع خودرو های سالم، تصادفی، صفر و یا خارجی خود از این سایت کمک بگیرید. این مجموعه در مقابل خدمات متنوع و بی نظیری که ارائه می دهد، هزینه های کمی از افراد دریافت می کند.

یدک کش زنجان
یدک کش چرخگیر زنجان
سخن پایانی

قصد دارید از یک یدک کش حمل خودرو در زنجان استفاده کنید و به وسیله آن اتومبیل خود را جا به جا کرده و به مکان دیگری ببرید؟ سایت خودروبر ایران را برای این کار انتخاب کنید تا بدون هیچ گونه دغدغه و چالشی خودرو شما را حمل کرده و به مقصد برسانند. انواع خودرو های تصادفی، خراب، سالم، صفر یا خارجی خود را به یدک کش های فعال در این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده آن را در مقصد تحویل بگیرید‌. این مجموعه خدمات متنوع و با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهد و در مقابل هزینه های کمی از آن ها دریافت می کند.

سوالات متداول یدک کش حمل خودرو در زنجان

  1. برای انتقال خودرو های صفر که تازه از کارخانه خارج می شوند از چه نوع یدک کش هایی استفاده می کنند؟
    بهترین یدک کش ها برای انتقال این نوع خودرو ها، یدک کش های کفی خودروبر هستند که خودرو را در سطح صافی قرار داده و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد می رسانند.
  2. در زمان استفاده از یدک کش ها باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
    باید دقت کنیم که خودرو به درستی به یدک کش متصل شده باشد‌. همچنین دقت کنید که یدک کش باید با سرعت مجاز ۵۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کند تا از بروز آسیب به خودرو شما جلوگیری شود‌.
  3. در انتخاب شرکت یدک کش خودرو به چه فاکتور هایی باید توجه داشته باشیم؟
    برای این کار باید نظرات دیگر کاربران را در سایت بخوانید، تجربه و سابقه فعالیت آن ها را مورد بررسی قرار دهید و در مورد خودرو های یدک کش و تجهیزات موجود در مجموعه اطلاعات کاملی به دست آورید.
امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =