امداد خودرو و مکانیک سیار

مکانیک سیار


یکی از خدمات مهم و اساسی شرکت خودروبر ایران امداد خودرو و مکانیک سیار از جمله مهم ‌ترین امکانات جاده‌ ای هستند که به تمامی افرادی که خودروی آنها در مسیر و جاده‌ های بین شهری خراب شده است کمک می‌ کنند تا مشکل خودروی آنها رفع شده یا در صورت نیاز آن را با استفاده از یدک کش به تعمیرگاه منتقل می‌ کنند.

ممکن است تاکنون با خراب شدن ماشین خود کنار جاده مواجه شده باشید، در این مواقع می‌ توانید با خیال راحت و بدون نگرانی با امداد خودرو و مکانیک سیار تماس گرفته تا آنها هرچه سریع‌ تر برای بررسی‌ های بیشتر و تعمیر خودروی شما اقدام کنند.

 توجه داشته باشید در صورت نبود امداد و مکانیک خودروی سیار، ممکن است پس از خرابی و خاموش شدن خودروی شما در جاده، مشکلات خطرناکی برای شما ایجاد شود.

مهم‌ ترین خدمات امداد خودرو و مکانیک سیار چیست؟

امداد خودرو و مکانیک سیار خدمات متنوع و بی‌ نظیری در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهند. از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به یدک کشیدن خودروی خراب، تعمیر قطعات مختلف مانند تنظیم موتور، تعویض شمع، بررسی سیلندر خودرو، بررسی و تعمیر رادیاتور ماشین، تعویض چرخ و لاستیک خودرو، تعویض صفحه کلاچ، وایر، تعویض قطعات کوچک، پنچرگیری، امداد باتری، سوخت رسانی، سرویس دهی دوره‌ ای، تعویض روغن، امداد قفل و سوییچ اشاره کرد.

تمامی موارد به صورت ۲۴ ساعته انجام شده و شما هر موقع که نیاز به امداد خودرو و یا حتی مکانیک سیار داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. در صورتی که ماشین شما خراب شده و در جاده به مکانیک دسترسی نداشتید، می‌توانید با خیال راحت با امداد خودرو تماس گرفته تا هرچه سریع‌تر ماشین‌ها و نیروهای امدادی به سمت شما اعزام شوند.

گاهی مواقع مشکل خاموش شدن خودرو یا خراب شدن آن به دلیل ایرادات جزئی موتور است که شما می‌توانید با خیال راحت با امداد خودرو تماس گرفته تا آنها مشکل را در محل و بدون نیاز به حمل ماشین تا تعمیرگاه، برطرف کنند.

تماس امداد خودرو و مکانیک سیار
امداد خودرو و مکانیک سیار

اهمیت تماس با امداد خودرو و مکانیک سیار در مواقع ضروری

بهتر است بدانید تماس با امداد خودرو و مکانیک سیار در مواقع حساس و هنگامی که اتومبیل شما به تعمیر احتیاج دارد، از موارد ضروری و مهم است. اگر به هر دلیل اتومبیل شما خراب شده یا دیگر روشن نشد، بهتر است به جای دستکاری آن هرچه سریع‌تر با نیروهای امداد خودرو تماس بگیرید. این افراد به دلیل داشتن تجربه و مهارت کافی در کمترین زمان و بدون آسیب رساندن به قسمت‌ های دیگر، اتومبیل شما را تعمیر کرده و آن را به شما تحویل می‌ دهند.

گاهی مواقع هنگام رانندگی در جاده‌ های بیرون شهری، ممکن است اتومبیل شما به تعمیر احتیاج داشته باشد؛ در این مواقع اگر به موقع با نیروهای امداد خودرو و مکانیک سیار تماس نگیرید یا خود به تنهایی و بدون داشتن هیچگونه تجربه، شروع به بررسی و تعمیر آن کنید، این کار سبب به وجود آمدن مشکلات جدی و حتی خطرناک‌ تر می‌ شود؛ پس در این شرایط اهمیت تماس با نیروهای امداد خودرو را در نظر گرفته و آن را در اولویت قرار دهید.

اصلی‌ ترین اهداف امداد خودرو و مکانیک سیار چیست؟

از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین اهداف مکانیک سیار و امداد خودرو می‌ توان به ارائه انواع خدمات امدادی در کمترین زمان، ایجاد آسودگی خاطر برای کاربران، بررسی کلیه خودروهای خارجی و ایرانی و رفع مشکل آنها با کمترین هزینه، حمل اتومبیل به تعمیرگاه با استفاده از بهترین و پیشرفته ‌ترین ماشین آلات، تعویض قطعات و قسمت‌ های آسیب دیده خودرو، حمل سریع اتومبیل بدون آسیب رساندن به آن اشاره کرد.

خوشبختانه باید این خبر را به شما بدهیم که نیروهای امداد خودرو در صورت نیاز اقدام به حمل اتومبیل شما به تعمیرگاه بدون آسیب رساندن به بدنه خودرو و با استفاده از بهترین یدک کش می‌کنند؛ همچنین ارائه مشاوره رایگان نیز در زمان خراب شدن اتومبیل شما، از دیگر اهداف امداد خودرو است.

هزینه اعزام امداد خودرو و مکانیک سیار

موضوع بسیار مهمی که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد، هزینه اعزام امداد خودرو و ارسال مکانیک سیار است. بسیاری از افراد پس از اینکه خودروی آنها در بیابان یا جاده‌های بیرون شهری خراب می‌ شود، نگران هزینه‌ های امداد خودرو هستند. باید بگوییم هزینه کلی اعزام نیروهای امداد خودرو بستگی به مشکلات اتومبیل شما دارد.

 در برخی مواقع مشکل خراب یا خاموش شدن اتومبیل جدی نیست و نیروهای امدادی می‌ توانند در همان مراحل اولیه آن را تعمیر کرده و برای این کار هزینه بسیار کم و ناچیزی از شما دریافت می‌ کنند. در صورتی که مشکل اتومبیل شما جدی بوده و نیاز باشد تا آن را به تعمیرگاه انتقال دهید، این مورد می‌ تواند سبب افزایش هزینه‌ ها شود.

ولی به طور کلی هزینه‌ هایی که در ازای تعمیر یا حمل خودروی شما دریافت می‌ شود در مقابل خدماتی که دریافت می‌کنید بسیار ناچیز است؛ پس در مواقع ضروری حتماً تماس با نیروهای امداد خودرو را فراموش نکنید تا با مشکلات جدی‌ تر روبرو نشوید.

امداد خودرو و مکانیک سیار
امداد خودرو سیار
سخن پایانی

تعمیر خودرو و تعویض قطعات آن از اولین و مهم‌ترین اقدامات امداد خودرو و مکانیک سیار است؛ در صورتی که اتومبیل شما در هر کجای ایران خراب شد یا با مشکلات جدی مواجه گردید، بهتر است بدون فوت وقت و بدون بررسی قطعات مختلف اتومبیل هرچه سریع‌تر با امداد خودرو تماس گرفته و از آنها بخواهید برای اعزام نیرو به محل اقدام کنند. در مواقع ضروری نیروهای امداد خودرو با بهره‌گیری از خودروهای یدک کش و انواع جرثقیل، خودروی شما را به تعمیرگاه برده و هرچه سریع‌تر آن را تعمیر می‌کنند و سپس در اختیار شما قرار می‌دهند.

سوالات متداول امداد خودرو و مکانیک سیار

  1. در چه شرایطی باید با نیروهای امداد خودرو تماس گرفت؟
    در صورتی که در جاده ماشین شما خراب یا پنچر شده و اگر متوجه صداهای غیر طبیعی یا کمبود سوخت و بنزین شدید، می‌ توانید با امداد خودرو و مکانیک سیار تماس بگیرید.
  2. هزینه تعمیر خودرو یا حمل آن به تعمیرگاه چقدر است؟
    هزینه دقیق این کار به موارد مختلفی از جمله علت خرابی، میزان آن و نوع خدمات دریافتی که تعمیر یا انتقال آن به تعمیرگاه باشد، بستگی دارد.
  3. در چه مواقعی از شبانه روز می‌ توان با امداد خودرو تماس گرفت؟
    شما می‌ توانید در هر ساعت از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعت با امداد خودرو تماس گرفته و از خدمات آنها استفاده کنید.
امتیاز دهید!
[کل: 2 میانگین: 5]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =