تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر چیست؟


در رابطه با تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر می توان بیان کرد که این تعرفه از طرف سایر امدادخودروها متفاوت است و بستگی به یک سری از عوامل تاثیر گذار دارد. اما کفی خودروبر چیست؟ کفی خودروبر یکی از تجهیزات مهم است که برای حمله خودرو به کار می رود. البته با توجه به اهمیت حفظ سلامت خودروها در زمان جابه جایی و همچنین افزایش شمار خودروها، استفاده از کفی خودروبر ضرورت پیدا می کند. کفی خودروبر سلامت خودروها را در حین حمل تضمین می کند چرا که برخی افراد در زمان جابه جایی خودروشان بسیار حساس هستند و به هیچ عنوان حاضر نیستند که خودروشان با هر وسیله دیگری حمل شود.

نحوه تعیین تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو بر

برای تعیین شده این تعرفه معمولا یک سری پارامتر هایی مشخص می شود که طبق آن مبلغ تعیین میشود مثل:

  1. میزان مسافت حمل خودرو
  2. میزان آسیبی به خودرو وارد شده است.
  3. نوع درخواستی برای حمل خودرو (از جهت نوع ماشین درخواستی مثل کفی چرخگیر، جرثقیل و..)

اصلی ترین معیار های تعیین تعرفه این است و از همین رو یک مبلغ متفاوت برای هر شخص و هر شرکت امدادخودرو است. شرکت خودروبر ایران با بهترین قیمت ها و ارزان ترین ها در کنارشماست. خودرو بر تبریز

عوامل موثر بر تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر چیست؟

همان طور که بیان کردیم تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو بر در همه خودروها در امداد رسان ها متفاوت است. در واقع تعرفه کفی خودرو بر بستگی به یک سری از عوامل موثر دارد که عبارت اند از:

  • فاصله محل خودرو تا مقصد
    یکی از عوامل موثر بر میزان تعرفه کفی خودرو بر، فاصله محل خودرو تا مقصد است. به طور کلی هر چقدر فاصله بیشتر باشد هزینه حمل نیز بیشتر خواهد شد به این دلیل که کفی خودروبر سوخت بیشتری را مصرف خواهد کرد. البته زمان بیشتری نیز صرف خواهد شد.
  • نوع خودرو
    هر چقدر خودرو سبک تر و کوچک تر باشد به طور مسلم حمل آن آسان تر خواهد بود و فشار کمتری به کفی خودروبر وارد خواهد شد و البته کمتر فضا اشغال می کند. در صورتی که خودروها بزرگ تر و سنگین تر باشند، فشار بیشتری به کفی خودروبر وارد خواهد شد که این امر موجب افزایش هزینه خواهد شد.
  • نظارت اتحادیه
    یکی دیگر از عوامل موثر در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر، نظارت اتحادیه است. البته نظارت اتحادیه موجب می شود که تعرفه حمل خودرو معقول و منصفانه باشد.
  • تقاضا و عرضه
    تقاضا و عرضه نیز از عوامل موثر بر تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر است. این بدین معنی است که هر چقدر تقاضا برای این خدمت بیشتر شود تعرفه حمل خودرو نیز بیشتر خواهد شد.
کفی خودرو بر
انواع کفی خودرو

انواع کفی خودرو بر

کفی خودروبر انواع متنوعی دارد که تعرفه هر کدام از کفی خودروبرها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه هر کدام از این کفی خودروبرها را شرح خواهیم داد.

  • خودروبر تکی یا خودروبر کامیونت

این نوع کفی خودرو بر برای حمل خودرو در درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. البته این مدل از کفی خودرو بر تنها قادر است یک خودرو را حمل کند. البته تجهیزات به کار رفته در آن وینچی است که موجب حمل بهتر خودرو می شود.

  • کفی دکل دار

در زمان حمل خودرو توسط کفی دکل دار می توان این تکنیک را به کار برد. در این تکنیک به خودرو تسمه هایی طویلی به صورت کند شده از زمین بر روی کفی گذاشته می شود. البته نقطه اتصال تسمه ها به خودرو مکانی را فراهم می کند که بر روی بدنه خودرو مشکلی به وجود نمی آید. البته برای هر نوع خودرو در زمان جابه جایی توسط کفی دکل دار از تسمه خاصی استفاده می شود که قدرت لازم برای از جا کندن خودرو را داشته باشد.

  • تریلر خودروبر

تریلر خودروبر یکی از انواع کفی خودروبر است که قابلیت جمل چندین خودرو را با هم دارد. با این حال تعرفه حمل این کفی نسبت به سایر کفی های خودروبر بیشتر است. به طور معمول از این کفی خودروبر برای مسیرهای کوتاه استفاده نمی شود.

کاربردهای کفی خودرو بر

کفی های خودروبر با توجه به قابلیت هایی که دارند در شرایط مختلف، خودرو مورد نظر را حمل می کنند. با این حال از کاربردهای کفی خودروبر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمانی که خودروی شما در مکانی دور افتاده باشد، می توانید از امداد خودرو بخواهید تا توسط کفی خودرو بر، خودرو شما حمل شود.
  • کفی خودروبر برای حمل خودروهایی که هنوز پلاک نشده اند کاربرد دارد. البته تعرفه ی کفی خودرو بر برای خودروهای کارکرده و صفر کیلومتر به یک اندازه است.
  • در صورتی که خودرو عیب داشته یا اینکه نقص فنی داشته باشد در هر شرایطی کفی خودروبر کارایی خواهد داشت.
    برای جابه جایی خودروهای کلاسیک و لوکس نیز کفی خودروبر کاربرد دارد.
  • در مواردی که خودروها تصادف کرده باشند و امکان حرکت کردن ندارند، کفی خودروبر برای حمل آن ها کاربرد دارد.
کفی خودرو بر چیست؟
کفی خودرو
سخن پایانی

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر در خودروها به یک میزان نیست و در امدادرسانی های مختلف این تعرفه نیز متفاوت است. البته تعرفه مورد نظر برای حمل خودرو یکی از موضوعات مهم برای مشتریان محسوب می شود که به دنبال تعرفه مناسب و معقولانه هستند. البته عوامل مختلفی موجب متفاوت بودن تعرفه حمل با کفی خودروبر می شود که در این متن این موارد را بیان کردیم. البته برای حمل خودرو با کفی خودروبر باید به برخی از نکات مهم توجه داشته باشید که این امر مانع از سرقت یا آسیب رسیدن به خودرو شما می شود. بهترین کار درخواست از شرکت های معتبر و مجاز است و نباید از شرکت های نامشخص برای حمل کفی خودرو بر درخواست بدهید.

سوالات متداول تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر

  1. تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر به چه میزان است؟
    تعرفه حمل خودرو با توجه به برخی از عوامل گفته شده در متن در سایر امدادرسان ها متفاوت است و باید از شرکت های معتبر حمل خودرو را با کفی خودروبر درخواست بدهید.
  2. عوامل موثر بر تعرفه کفی خودبر چیست؟
    برخی از عوامل موثر بر تعرفه کفی خودروبر شامل نوع خودرو، فاصله بین مبدا تا مقصد، شرایط راه، نظارت اتحادیه و … است.
  3. منظور از حمل خودرو چیست؟
    به خدمات جابه جایی خودرو در یک فاصله از یک مبدا تا مقصد را حمل خودرو می نامند. در صورتی ک خودرو دچار نقص فنی شده باشد و نتواند حرکت کند می توان از کفی خودرو بر برای حمل آن به نمایندگی مربوطه جهت سرویس دهی و تعمیر آن استفاده کرد.
امتیاز دهید!
[کل: 2 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =