جرثقیل امداد خودرو از خدمات خودروبر ایران

جرثقیل امداد خودرو


خراب شدن یا خوابیدن ماشین یکی از اتفاقات رایجی است که برای تمامی رانندگان می‌ افتد. آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که ماشینتان در جاده دچار خرابی شده باشد و شما نیاز به کسی پیدا کرده باشید که خودروی شما را تا تعمیرگاه حمل کند؟ در چنین مواقعی استفاده از جرثقیل امداد خودرو از خدمات خودروبر ایران می تواند کمک کننده باشد.

استفاده از خدمات جرثقیل امداد خودرو خودروبر ایران

آیا برای شما نیز سوال پیش آمده است که در چه زمانی می‌ توانید بر روی جرثقیل امداد خودرو حساب باز کنید؟  یا آیا یک جرثقیل امداد خودرو چه کاربردهای مختلفی می‌ تواند داشته باشد؟ جرثقیل امداد خودرو را می‌ توانید در زمینه‌ های مختلف مورد استفاده قرار دهید اما بیشترین و مهم‌ ترین کاربرد آن در زمینه حمل وسایل نقلیه تا تعمیرگاه است.

هنگامی که شما از جرثقیل امداد خودرو استفاده می‌ کنید به واسطه انتخاب درستی که انجام داده‌ اید صرفه جویی در زمان و هزینه را به حداقل ممکن می رسانید. دومین مزیت آن استفاده از کفی جرثقیل است. جرثقیل هایی که دارای کفی هستند می‌توانند به راحتی خودروهایی که تصادف کرده یا دچار آسیب دیدگی‌ های شدیدی شده اند را از روی زمین بلند کرده و با ایمنی کامل به تعمیرگاه‌ ها منتقل کنند. در نتیجه شما نیازی به اجاره کردن کامیون‌ های خودروبر ندارید.

قطعاتی که یک جرثقیل باید داشته باشد؟

یک جرثقیل نیز همانند دیگر ماشین ها باید دارای قطعاتی باشد. این قطعات شامل: سیم بکسل، بوم، وینچ، جک، قلّاب می شود.

وینچ

وینچ‌ها قطعاتی هستند که در جرثقیل خودروبر امداد خودرو برای عمل کشش نصب شده است. جرثقیل‌ها به طور کلی به دو دسته وینچ‌دار و غیر وینچ قابل تقسیم هستند. هنگامی که جرثقیل مورد نظر را انتخاب می‌کنید باید به وزن، و نوع هر کدام توجه کنید.

بوم

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعاتی که در جرثقیل‌های کفی کاربرد زیادی دارد، قطعه بوم است. قطعه بوم نقش مهمی در عملکرد و توانایی برداشتن بار سنگین دارد. بوم‌ها از متراژ مختلفی برخوردار هستند. یعنی در جرثقیل های کفی بوم‌های مختلفی به متراژ ۷متر، ۱۰متر و ۱۳ متر را می توانید مشاهده کنید. در هنگام انتخاب توجه داشته باشید که به چه اندازه بوم نیاز دارید.

جرثقیل خودروبر
جرثقیل امداد خودرو

جک

جک در جرثقیل‌ ها نقش مهمی را در حفظ ایمنی و نگه داشتن خودروهای آسیب دیده بر عهده دارد. این جک‌ ها از جنس هیدرولیک هستند و می توانند بار را به خوبی نگهدارند.

قلاب و سیم بکسل

به قلاب‌ ها و سیم بکسل‌ هایی که در جرثقیل‌ امدادخودرو وجود دارند باید توجه بسیار زیادی شود. زیرا هر دوی آنها نقش مهمی در نگهداری بار دارد و اگر دارای کیفیت پایینی باشند امنیت جرثقیل به شدت در خطر خواهد بود.

مزایای استفاده از  جرثقیل امداد خودرو خودروبر ایران

فوایدی که با استفاده از خدمات خودروبر شامل حال شما می‌ شود را در این مقاله بازگو می‌کنیم. به طور مثال:  یکی از مهم‌ ترین و قابل توجه‌ ترین اتفاقات و فوایدی که از خدمات خودروبر می‌ توانید بهره‌ مند شوید این است که شما خودروی خود را بدون هیچگونه آسیبی به مقصد مورد نظر می رسانید. یعنی احتمال آسیب دیدگی خودرو شما صفر است. البته این نکته مهم را مورد توجه قرار دهید که در هنگام انتخاب یک خودروبر باید، قابل اعتماد ترین شرکت ارائه دهنده خدمات را انتخاب کنید.

شرکت‌ های خودروبر معتبری که در کشور فعالیت دارند از افراد مجرب استفاده می‌ کنند و استانداردهای لازم را در اولیت توجه قرار می دهند.  به طور مثال، شرکت خودرو بر ایران جرثقیل امداد خودرو دارای سیستم هیدرولیک است باعث سهولت حمل و نقل می شود،  همچنین احتمال آسیب دیدگی خودرو را در حین انتقال تا مقصد به صفر می رساند.

خدمات امداد خودرو

خودروبرها می‌ توانند خودروهای صفر کیلومتر را انتقال دهند. انتقال خودروهای که دچار آسیب دیدگی هستند یا در بین راه خراب شده اند به تعمیرگاه از دیگر خدمات این مجموعه محسوب می شود.

خودروبرها سیار هستند و در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌ توانید از طریق تماس گرفتن با آنها از جرثقیل امداد خودرو خدمات خودروبر ایران  بهره ­مند شوید. اگر در جاده گیر افتاده اید و ماشین شما به علت نقص فنی خراب شده است، به کمک امداد خودرو  می توانید وسبه نقلیه خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انتقال دهید. البته لازم است که بدانید خودروبرها می‌ توانند خودروهای کفی را با استفاده از چرخ گیرها انتقال دهند.

تعریف جرثقیل

یکی از ماشین‌ های حمل خودرو یا وسایل سنگین  است که در باربری، ساختمان سازی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.  جرثقیل امداد خودرو یکی از هزاران جرثقیلی است که  به طور مداوم می‌توانید در جاده‌ها مشاهده کنید. جرثقیل های امداد خودرو روزانه و به طور اصولی و صحیح به کمک هزاران نفر، می شتابند. نام دیگر جرثقیل‌ های امداد خودرو یدک کش است. یدک ‌کش‌ها  در ۲۴ ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شرکت های حمل خودرو در دسترس هستند.

حمل خودرو با جرثقیل
حمل کفی خودرو
سخن پایانی

با توسعه و گسترش انواع خودروها، بودن ماشین های امداد خودرو یکی از ضروری‌ ترین خدماتی است که در سراسر دنیا ارائه می شود. ماشین‌ های امدادرسانی به صورت کلی به دو دلیل عرضه می شوند. ۱-شرکت‌ هایی هستند که هدف آنها امدادرسانی به خودروهای تولید شده خود است. ۲- دوم شرکت‌ هایی هستند که هدف آنها امدادرسانی به طور عمومی است. در نظر داشته باشید که هر وقت نیاز پیدا کردید که یک ماشین امدادرسان به کمک شما بیاید ابتدا باید مجوز و بعد کارت شناسایی معتبر آن را چک کنید.

سوالات متداول جرثقیل امداد خودرو از خدمات خودروبر ایران

  1. هزینه هر خودروبر چقدر است؟
    در هنگام پرداخت هزینه باید به نکاتی از جمله مسافت و نوع ماشین توجه کرد.
  2. منظور از یدک‌کش چرخ گیر چیست؟
    یدکش و چرخ گیر جزو لوازم و تجهیزات یک خودروبر محسوب می‌شود که می‌توانند خودرو را بر روی چرخ هایی که دارد سوار کند.
  3. چه نکاتی را باید در هنگام تحویل دادن خودرو به جرثقیل مورد توجه قرار گیرد؟
    گرفتن یک رسید یا فاکتور معتبر به همراه مهر امداد خودرو در هنگام تحویل خودرو، از امداد سوار الزامی است.
امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =