حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل

حمل خودرو


برخی اوقات افراد به حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل احتیاج دارند، بعضی از آن ها خودرو صفر را جا به جا می کنند و یا این که نمی خواهند ادامه مسیر را رانندگی کنند و از این رو نیاز دارند که خودرو آن ها به محل مورد نظر منتقل شود. امروزه شرکت های زیادی در این زمینه فعال هستند، اتومبیل ها را حمل کرده و به جایی که مد نظر شما باشد انتقال می دهند. یکی از بهترین نمونه از این مجموعه ها، شرکت خودروبر ایران می باشد که یکی از خدمات مهم و اساسی آن حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل است که خودرو را با پوششی مناسب محفوظ کرده و برای حمل آماده می کند.

حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل

خودرو ها به دلایل مختلفی نیاز به حمل شدن دارند. علاوه بر این که احتمال دارد خودرو صفر و یا لوکس باشد، دلایل دیگری نیز وجود دارد که لازم است خودرو را حمل کرده و جا به جا کنید. معمولا خودرو های تصادفی را برای دریافت حق بیمه و یا رساندن به تعمیرگاه نیز به حمل شدن نیاز دارند. در گذشته برای این کار از جرثقیل ها استفاده می کردند اما امروزه از کامیونت و یا تریلی های مخصوصی استفاده می کنند تا آسیبی به خودرو ها وارد نشود. در این روش معمولا ۶ تا ۸ خودرو حمل شده و به محل مورد نظر منتقل می شود.

این شیوه بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. اما گاهی اوقات افراد نیاز دارند که خودرو را با سرعت بالا تری جا به جا کنند و در این شرایط باید از روش های دیگری برای حمل اتومبیل استفاده کنند. یکی از بهترین شرکت هایی که می توانند حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل را برای افراد انجام دهند، شرکت خودروبر ایران می باشد. این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم بوده و خودرو ها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

روش های مختلف حمل خودرو

حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل با استفاده از روش های مختلفی توسط شرکت ها انجام می گیرد. مهم ترین نمونه از این روش ها عبارتند از:

حمل خودرو با نقل و انتقالات هوایی

در این روش خودرو در سریع ترین حالت ممکن به مقصد می رسد، برای انجام این روش از هوا پیما استفاده کرده و خودرو را در امنیت کامل منتقل می کنند. معمولا برای حمل خودرو های گران قیمت و لاکچری از این روش استفاده می کنند تا اتومبیل با روشی بسیار امن به مقصد برسد.

حمل خودرو با نقل و انتقالات ریلی

از دیگر روش های حمل خودرو، انتقال با قطار می باشد. در این شرایط اتومبیل را در واگن های مخصوصی از قطار قرار داده و آن را منتقل می کنند. این روش نیز بسیار ایمن بوده و با سرعت بالایی انجام می شود، از این رو برای انتقال خودرو های نو و تازه ساخته شده از این روش استفاده می کنند.

حمل خودرو با نقل و انتقالات جاده ایی

یکی از رایج ترین روش ها برای انتقال خودرو همین شیوه می باشد که معمولا برای خودرو های کار کرده مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش خودرو ها را با استفاده از کامیون و تریلر ها جا به جا می کنند که نسبت به دیگر روش ها از امنیت کم تری برخوردار بوده و سرعت انتقال خودرو در این روش نیز پایین می باشد.

حمل خودرو در جاده ها
حمل خودرو با نقل و انتقالات در جاده

حمل خودرو با نقل و انتقالات دریایی

معمولا برای حمل خودرو های بین المللی از این روش استفاده می کنند. با این روش تعداد زیادی خودرو را می توان حمل کرده و انتقال داد. برای این کار خودرو ها را بر روی کشتی و یا کانتینر ها قرار داده و در سطح دریا جا به جا می کنند.

مزایا و معایب حمل خودرو

حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل می تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد:

  • شما از این طریق می توانید خودرو را در مدت زمان کوتاهی به مکان مورد نظر خود منتقل کنید.
  • این شرکت ها شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید خودرو را در هر نقطه ای از کشور که تمایل داشته باشید انتقال دهید.
  • این شرکت ها تمام نکات ایمنی را رعایت کرده و در امنیت کامل خودرو را حمل می کنند تا کوچک ترین آسیبی متوجه آن ها نشود.

در کنار مزایای زیادی که می توان برای حمل خودرو در نظر گرفت، این کار با معایبی نیز همراه خواهد بود:

  • یکی از بزرگ ترین معایب این کار، هزینه های بالایی می باشد که افراد بابت آن باید پرداخت کنند.
  • علاوه بر آن احتمال آسیب دیدن خودرو ها نیز وجود دارد.

از این رو باید به دنبال یک شرکت بسیار معتبر و شناخته شده مانند شرکت خودروبرایران باشید تا بتوانید اتومبیل خود را با موفقیت به مقصد مورد نظر برسانید.

انتخاب بهترین شرکت حمل خودرو

برای این که بتوانید خودرو خود را حمل کرده و به محل مورد نظر منتقل کنید، باید از شرکت های حمل خودرو کمک بگیرید. شرکت های زیادی در سراسر ایران به این فعالیت مشغول هستند اما همه آن ها نمی توانند خدمات مناسبی را به افراد ارائه دهند. از این رو برای حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل باید به دنبال یک شرکت معتبر و شناخته شده باشید:

  • این شرکت ها باید دارای مجوز باشند و بتوانند خودرو شما را در طول مسیر بیمه کنند.
  • همچنین دارای تجربه و مهارت کافی باشند و در این زمینه سابقه درخشانی داشته باشند.
  • علاوه بر آن شرکت مورد نظر شما باید خودرو ها را قیمت های مناسبی منتقل کرده و به مقصد برساند.
  • علاوه بر همه این ها، شرکتی که برای این کار در نظر گرفته اید، باید بتواند در صورت نیاز خدمات مختلفی مانند بیمه ترانزیت و تعمیرات اولیه خودرو را انجام دهد.

با افتخار شرکت خودروبرایران با نزدیک به 30 سال سابقه در زمینه حمل خودرو در مناطق شمال غربی کشور مثل؛زنجان، تبریز، هشترود و.. در کنار هم وطنان عزیز است تا در صورت نیاز در کنار شما باشیم.

انتخاب شرکت حمل خودرو
بهترین شرکت حمل خودرو کیست؟
سخن پایانی

برخی افراد خودرو های خود را از خارج از کشور وارد می کنند و یا این که از شهری دیگر خودرو خریداری کرده و به منطقه مورد نظر خود منتقل می کنند. گاهی حتی فرد توانایی و یا قصد ادامه رانندگی را ندارد و به همین خاطر تصمیم می گیرد که از حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل استفاده کند. برای این کار بهتر است که از شرکت هایی مانند شرکت خودروبرایران کمک بگیرد تا از این طریق بتواند اتومبیل خود را به راحتی جا به جا کند. این شرکت ها خودرو شما را در طول مسیر بیمه کرده و قبل از حمل، آن را پوشش داده و برای انتقال آماده می کنند. این کار از روش های مختلفی مانند نقل و انتقال هوایی، ریلی، دریایی و جاده ایی انجام می شود.

سوالات متداول حمل خودرو ارزان و با امنیت کامل

  1. یک شرکت خودروبر معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
    این شرکت باید بتواند به صورت ۲۴ ساعته فعالیت کند و روش ها و ابزار های مختلفی برای حمل خودرو ها داشته باشد. همچنین خودرو ها را بیمه کرده و در این زمینه بسیار با تجربه باشد.
  1. بارنامه ای که شرکت های حما خودرو باید صادر کنند شامل چه مواردی می شود؟
    در این بارنامه ها باید نام و آدرس صاحب خودرو، نام و نشانی خودروبر، آدرس مبدا و مقصد، هزینه حمل و همچنین شماره پلاک و مدل خودرو درج شود.
  1. ارائه بیمه نامه توسط شرکت های خودروبر چه فایده ای دارد؟
    اگر در طول مسیر خودرو دچار مشکل شده و یا با سانحه ای مواجه شود، این شرکت ها هزینه های به وجود آمده را پرداخت می کنند. در شرایطی که این بیمه نامه وجود نداشته باشد، همه این هزینه ها باید توسط صاحب خودرو تامین گردد.
امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =